Toimitusehdot

1. Yleiset ehdot

TueTiimiä.fi on Tue Tiimiä fi Oy:n (3104420-9 ) ylläpitämä verkkokauppa. Näitä sopimusehtoja sovelletaan Tue Tiimiä fi Oy:n ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa. Tue Tiimiä fi Oy pidättää oikeuden muuttaa näitä sopimusehtoja yksipuolisesti ilman ennakkoilmoitusta. Tue Tiimiä fi Oy ei vastaa vahingoista, jotka aiheutuvat force majeure -esteistä. Tällaisina esteinä pidetään ennalta-arvaamattomia seikkoja tai olosuhteita, joihin Tue Tiimiä fi Oy ei ole toiminnallaan voinut vaikuttaa ja jotka eivät ole kohtuudella ratkaistavissa. Tue Tiimiä fi Oy on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle ensi tilassa tällaisista esteistä.

2. Asiakas

Tue Tiimiä fi Oy myy tuotteita ja palveluita kuluttaja- ja yritysasiakkaille. TueTiimiä.fi-verkkokaupassa noudatetaan kuluttajasuojalain 6. luvun etäkauppalakia.

Asiakkaan velvollisuutena on tilausta tehdessään luovuttaa sellaiset yhteystietonsa, jotka sisältävät vähintään nimen, osoitteen, puhelinnumeron sekä sähköpostiosoitteen tilauksen ja tilausasiakirjojen toimittamista varten. Toimitusaika-arviot annetaan TueTiimiä.fi:n varastotilanteen ja tuotteiden toimittajien antaminen tilausaika-arvioiden perusteella. Tue Tiimiä fi Oy ei ole vastuussa ennalta-arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä, mutta on velvollinen ilmoittamaan näistä asiakkaalle ensi tilassa.

3. Tietosuoja

Asiakkaiden tiedot tallennetaan Tue Tiimiä fi Oy ylläpitämään asiakasrekisteriin, jonka tietoja käytetään asiakassuhteen hoitamiseen. Henkilötietolain mukainen rekisteriseloste on nähtävissä osoitteessa: www.tuetiimia.fi/rekisteriseloste. Tue Tiimiä fi Oy ei luovuta asiakastietoja suoramarkkinointia varten kolmansille osapuolille. Asiakas voi kieltää tietojensa käytön ja käsittelyn markkinointitarkoituksiin ottamalla yhteyttä Tue Tiimiä fi Oy:n ylläpitämään asiakaspalveluun. www.TueTiimia.fi-sivustolla käytetään evästeitä. Evästeillä parannetaan ja nopeutetaan asiointia ja niitä voidaan käyttää lisäksi tarjousten ja henkilökohtaisten tarjousten ja tuotesuositusten tarjoamiseen. Asiakas voi kieltää evästeiden käytön omasta verkkoselaimestaan.

4. Hinnat, toimitus  ja tuotteet

TueTiimiä.fi-verkkokaupan hinnat ovat euroissa (€) ja sisältävät arvonlisäveron (10 %, 14 % tai 25,5 %). Tuotteiden takuu määräytyy tuotteen valmistajan takuuehtojen mukaisesti. Tuotehintoja ja toimitushintoja päivitetään säännöllisin väliajoin verkkokaupassamme. Varaamme oikeuden myös teknisistä ja inhimillisistä virheistä johtuvien hintojen korjauksiin ja tarkistuksiin. Toimitamme tuotteita ainoastaan Suomeen.

Tarjoamme jokaiseen tilaukseen vähintään yhden ILMAISEN TOIMITUSTAVAN! Normaalit toimituskulut riippuvat valitusta toimitustavasta.:

  • Kirjetoimitus 0€ (saatavilla vain osaan tuotteita)
  • Postin Pikkupaketti (saatavilla vain osaan tuotteita) 0-2,90 €
  • PostNord noutopaketti 0 €-2,90€
  • Matkahuollon noutopaketti 0-3,90 €
  • Postin noutopaketti 0-3,90 €
  • Matkahuollon kotiintoimitus 0-7,90 €
  • Vähintään yksi ILMAINEN TOIMITUSTAPA kaikkiin tilauksiin. Yli 70 € tilauksiin eniten ilmaisia toimitustapoja!

Ilmainen kotiintoimitus yli 250 € tilauksille.

Tilaus voidaan tarvittaessa jakaa useampaan lähetykseen. Jälkitoimitamme tuotteet veloituksetta. Varaamme oikeuden toimittaa tarjoustuotteita rajoitetun määrän/asiakas. Varaamme myös oikeuden olla toimittamatta tilausta, mikäli tuotetiedoissa on ollut hintavirhe (esim. tuotteella ei ole hintaa lainkaan), tai jos tuotetta tai sitä korvaavaa tuotetta ei ole enää saatavilla. Halutessanne lisätietoja verkkokauppamme toimitusehdoista, voitte vapaasti olla yhteydessä meihin.

Toimitusaika

Arkipäivisin ennen klo 14 saapuneet tilaukset ehtivät yleensä saman päivän postituksiin, jolloin tuotteen toimitusaika on yleensä n. 1-3 päivää tilauksesta.

Saat sähköpostiisi ilmoituksen, kun tilauksesi on käsitelty. Mikäli tilaus toimitetaan postipakettina, saat sähköpostiin myös seurantakoodin, jonka avulla voit seurata tilauksen toimitusta.

5. Palautusoikeus

Mikäli vastaanottamasi tuote on viallinen tai väärä, tai haluat palauttaa tuotteet jostakin muusta syystä,, ota yhteyttä asiakaspalveluun parhaan käytännön sopimiseksi. Älä palauta tuotetta ennen kuin olet saanut meiltä ohjeet. Huomaathan, että kuluttajansuojalain mukaan paketin noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin asiakaspalautus.

Sinulla on oikeus yhteen ilmaiseen vaihtoon tai palautukseen per tilaus. Huomaathan, että palautus tulee tehdä asiakaspalautustunnusta käyttäen, eikä paketin noutamatta jättäminen ole sama asia kuin asiakaspalautus.

Voit palauttaa tuotteen tai vaihtaa tuotteen toiseen saman hintaiseen tuotteeseen 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Huomioithan, että vaihto- ja palautusoikeus koskee vain avaamattomia, käyttämättömiä ja myyntikuntoisia tuotteita. Palautusoikeus ei koske sähköisiä tuotteita (esim lahjakortit), hygieniatuotteita eikä räätälöityjä tuotteita. HUOM: Mikäli vaihdon sijaan palautat tuotteen, tuotteen tukisumma vähennetään varainhankintaa tekevän tiimin tuotoista.

Noutamaton paketti:

Mikäli jätät paketin noutamatta, tuotteiden uudelleen lähetyksestä peritään 7,90€ suuruinen palautus- ja uudelleenlähetyskulu, joka kattaa n. 40% palautuksen posti- ja käsittelykuluista sekä uudelleenlähettämisesta aiheutuvista todellisista kustannuksista. Jos haluat noutamatta jääneestä tilauksesta rahanpalautuksen, palautettavasta summasta vähennetään 7,90€ suuruinen palautus- ja käsittelykulu. Summat sisältävät alv 25,5%.

OHJEET TUOTTEEN VAIHTAMISEEN TAI PALAUTTAMISEEN:

1. Ota ensin yhteys asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@tuetiimia.fi  ja kerro, minkä tuotteen haluat vaihtaa / palauttaa.
2. Pakkaa palautettava / vaihdettava tuote / tuotteet huolellisesti. Liitä mukaan yhteystietosi ja vapaamuotoinen viesti, onko kyseessä vaihto vai palautus. Kirjoita lähetyksen päälle oheinen osoite sekä palautuskoodi ja vie paketti lähimpään Postin palvelupisteeseen.

TueTiimiä.fi c/o Turun Pikatoimitus Oy
Lukkosepänkatu 14 ovi 2
20320 Turku
PALAUTUSKOODI: 682178

Palautettavasta tuotteesta tulee pyytää Postilta kuitti ja seurantatunnus, jotka tulee säilyttää. Mikäli palautettu tuote katoaa matkalla, eikä kuittia ole, on vastuu lähettäjällä. Kuitti todistaa Postin vastaanottaneen pakkauksen kuljetettavaksi, jolloin vastuu siirtyy Postille.

6. Riita-asiat

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Kuluttajalla on mahdollisuus käyttää myös Euroopan komission ylläpitämäää verkkovälitteistä riidanratkaisufoorumia http://ec.europa.eu/odr

Back to top